ビジュアル・アーツ
【講演キャンセル】アート・プロダクションの未来 Future of Art Production
Everyone keen on having a good perception of where digital content production trends are going in the near future.
得られるで
あろう知見
This talk will hopefully allow you to better prioritize technology development and investment, give you practical tips on implementing cutting edge technology as well help your art team more effectively prepare for the cultural shift that is going to accompany the next generation of production tools.
セッションの内容
※本セッションは、講演者の都合によりキャンセルとなりました。
フォトスキャニング、プロシージャルに生成されたコンテント、ニューラルネットワークス、VR、ARなどの新しいテクノロジーがあふれている中で、現在の業界の視点から将来のプロダクションについて考えると、誰もが困惑しどうしたらよいかわからないと感じることはもっともです。このトークに参加して、10年後のビデオゲームのプロダクションがどうなっているか、現時点から導入できるプロセスは何か、そしてもっとも大事な点であるクリエーターとしての「あなた」にどのような影響を与えるかについて語りあいましょう。
With the abundance of emerging technologies like photoscanning, procedurally generated content, neural networks, VR, AR one can find of himself understandably confused and lost in regards to the future of production as the industry knows it today. Join this talk and get together to discuss what a video game production will most likely look like 10 in years, which of these processes we can implement right now and most importantly: how it will affect YOU as a creator.
講演者プロフィール
アンドリュー・マキシモフ
アンドリューはNaughty Dogのテクニカル・アート・ディレクター。Develop Magazine誌の「(優れた)30歳以下の30人」の一人に選ばれ、数々の賞や出版物、豊富な学歴をもっています。彼はNaughty Dog社のアート・テクノロジーをより高めるために同社の全ての部門と作業をするだけでなく、“Uncharted (アンチャーテッド)”の環境アートチームを直接リードしています。
Andrew Maximov is the Lead Technical Artist at Naughty Dog. Develop Magazine's 30 Under 30, with numerous awards, publications and extensive education experience, he is working with all departments to give an edge to Naughty Dog's art technology as well as directly leading the 'Uncharted' environment art team.