Artists and developers with a keen interest in animation and development process from a fast-paced dev team at Blizzard Entertainment.
ハイペースに仕事をこなす、Blizzard Entertainmentの開発チームでの、アニメーションや開発プロセスに強い関心を持つアーティストや開発者
Attendees will leave this talk with new methods of approaching animation in fast-paced competitive games with limiting cameras, ideas of how to maximize use of in-game animations, and strategies for team development.
受講者は、数の限られたカメラで、ペースが早く競争の激しいゲームのアニメーションに取り組む新たな方法、ゲーム内のアニメーションを最大限に活用する方法、チーム開発に向けた戦略を学びます。
セッションの内容
In this session, Senior Animator Lana Bachynski will discuss the Heroes approach to character development through animation. The lecture will discuss strategies to develop nuanced characters in a game centered around explosive combat, the role of animation as a service, and creating versatile animations that reach beyond
the gameplay.
このセッションでは、シニアアニメーターのLana Bachynski氏が、アニメイトによる「Heroes」のキャラクター開発について披露してくださいます。このレクチャーでは、激しい戦闘を中心としたゲームの中でキャラクターたちに意味を持たせるように開発する戦略、サービスとしてのアニメーションの役割、ゲームプレイだけにとどまらない、魅力的なアニメーションの開発について扱われます。