This session is targeted for Independent game developers, both new and experienced, who would like to consider making their business into a virtual studio.
このセッションの対象者は、バーチャルスタジオでのビジネスに参加することを考えている、独立しているゲーム開発者であり、経験の長さは問いません。
Attendees will learn immediately applicable tools and methods for successfully running a virtual studio. We will discuss how to maintain a healthy work/life balance, create powerful and effective communication structures, and find developers with the right culture-fit for a virtual studio. We will discuss the nuts and bolts of tasking, task tracking, and managing virtual staff across multiple time zones. We will also discuss ways of mitigating the stresses caused by poor infrastructure when working with staff in the developing world.
受講者はバーチャルスタジオ運営の成功に、すぐに適用できるツールや方法を学びます。
また、仕事と生活の健全なバランスを維持する方法、効果的で実際に使用されているコミュニケーション構造の作成方法、バーチャルスタジオの職場環境に向いた開発者の見つけ方なども説明されます。
仕事の与え方、その後に監督すること、複数のタイムゾーンにまたがるバーチャルスタッフの管理についてのポイントに関しても考えます。
さらに、発展途上国のスタッフと働くときに不十分なインフラストラクチャによって生じるストレスを軽減する方法についても考慮していきます。
セッションの内容
Learn how to hire virtual staff, track multiple small, independent, team members across the world, and how to choose the right tools for building a virtual work environment. Industry veteran Christopher Natsuume shares his 14 years of experience in running Boomzap Entertainment, one of the leading virtual game development studios in the world.
バーチャルスタッフの雇い方や、世界中にわたって細かく点在する、独立したメンバーやチームメンバーの様子を把握すること、バーチャルワーク環境を構築する適切なツールの選択方法などを学びます。
業界のベテランであるChristopher Natsuume氏が、世界有数のバーチャルゲーム開発スタジオであるBoomzap Entertainmentを運営している14年の経験を披露します。