UnrealEngineに興味のあるエンジニアと、オンライン、コンソール、モバイルやSwitchの開発者【Unrealengine interested engineers, Online, Console, Mobile Phone, Switch developers】
UnrealEngine4を搭載した大規模な100人プレイヤーのゲームをSwitch、IOS、Androidなどのモバイルデバイスを含む幅広い多様なハードウェア向けに出荷する際に考えるべきこと。【What you should consider when shipping a big 100-player game with UnrealEngine4, and across a wide variety of hardware, including Switch , IOS and Android Mobile devices】
セッションの内容
長年にわたり開発されてきたFortniteを例に、我々のアプローチが携帯電話からハイエンドPCに至るまでの様々なプラットフォーム上で常にまったく同じで正確なゲームが作動する方法を説明し、UnrealEngine4であなたのプロジェクトをどのように制作できるかについてお話します。【Taking Fortnite that has been through many years of development, I will explain what our approach was to make the same exact game working on all the various platforms ranging from Mobile phones to High end PCs, and how to do this for your project in UnrealEngine4.】