ゲーム開発ツールを制作または使用しているすべての人。【Anyone who makes or uses game development tools】
ゲーム開発ツールの設計に応用できる10のコツを学びます。【You will learn ten tips that you can apply to the design of your game development tools.】
セッションの内容
ゲーム開発ツールの制作の最大の課題の一は、何がデザインの良し悪しを決めるのかということです。ヒト生物学の科学を利用することで、これらの決定をより簡単にできたらどうでしょうか。このプレゼンテーションでは、ツール開発プロセスに今すぐ応用できる10のコツを学び、なぜそのように作用するのか、なぜヒト生物学がその背景にあるのかが理解できます。最後に、これらのコツが多様に異なったツールとして業界で使われている例を紹介します。【One of the biggest challenges of creating game development tools is deciding what makes a design good or bad. What if we could use the science of human biology to help make those decisions easier? In this presentation, you will learn ten tips that you can apply to your tools development process right away, understand why they work and the human biology behind them, and finally, see examples of those tips in a variety of different tools from across the industry.】